November 09, 2011

entry 'JGN TRASE'

entry ira kali ni bukan berkaitan jiwa kacau or sedey mahupun sekutu dan berkutu-kutu dgnnya... just nak cerita je...Allah Maha Mengetahui apa yg dilalui oleh hambanya....smoga ade kebahagiaan yg abadi untukku..amin..

aku slalu tgk2 gambar2 org kat FB....aku suke...sbb dr tgk gmbr org aku tau org tu gembira ngan kehidupan die sume.... tapi...masalah aku adalah...aku suke kaitkan dgn aku...lagi2 kalau org tu penah berhubungan ngan aku..wey!!! hubungan tu maksudnye penah ckp2 ngan aku ke, i mean pnh kenal la kan..bersua muke ke, bercakap dlm phone ke...ha gituu...

ok2..sambung...pastu, its funny when u have to face that when u're with them, uoolls xpenah pon rase happy camtu.. xpnh rase dihargai mcm tu.tapi....bile uolls da xberhubungan, tgk gmbr2 die, boleh je die nak hargai org baru camtu skali...kan....ok aku xsedey ok...

pastu...dlu ngan aku je mesti xreti je nak wat sumtin suwit ke ...tapi...bile aku da xberhubungan, tau je nak wat bende suwit2....mcm blajar dri kesilapan kot...ok aku mmg xsdey r..memey r!! wakakakaka...

so skrg...aku rase aku ni bahan eksperimen....utk org blajar...utk org move forward menjadi lebey baik.... aku dapat pahala x kalau jd camni??? tapi aku cam batu loncatan je la kan.... ending die, bukan aku yg dpt hasilnye....

aku bahagia bile tgk org blajar n move forward n skrg bahagia... 

ok...itulah cerpen pendek..agak2 leh masuk majalah x? ke org bce first paragraph pon muntah gajah da...


p/s: cerpen rekaan utk diri aku je...korang jgn nak mengada2 trase la apelah..jgn prasan sgt k..hehehehhehe

**sekadar gambar hiasan**

0 comments:

Post a Comment

anda hot sbb post comment disini..saye kelik "like" pada anda...hihi! \(^_^)/




Thanx for reading this blog.. love u!! (^_~)

Related Posts with Thumbnails